Saeco HD8327/01 Roestvrij staal Handmatige espressomachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8327/01 Roestvrij staal Handmatige espressomachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

guilleaume 11-08-2015
Ik heb al eerder een soortgelijk apparaat gehad, maar dan van DeLonghi. Omdat die qua uiterlijk erg was verouderd kocht ik deze Saeco van Philips. Mooi van uiterlijk en zo te zien gelijk in bediening vergeleken met de vorige. Nou, dat heb ik geweten. Wat een onhandig ding. Het snoer was te kort zodat je al gauw een verlengsnoer moet gaan gebruiken. De aan/uit schakelaar zit aan de achterkant, zodat je die op de tast moet bedienen (héél onhandig). Volgens de gebruiksaanwijzing kun je 2 kopjes cappuccino tegelijk maken, maar dan moet je tussentijds wel weer opwarmen. Hetzelfde geldt voor melk opschuimen. Om voor 2 kopjes melk op te schuimen moet je 2 keer druk op laten bouwen. Super onhandig. Die van mij gaf al na 3 maanden de geest. Gebeld met Philips consumerservice en toestel werd via koerier netjes opgehaald op afgesproken tijd. 3 Dagen later al weer terug (uit Hasselt!!!), gerepareerd en wel. Mechanische dichtingsklep hersteld. Geheel gratis. Daarna maar weer doormodderen op hiervoor beschreven wijze. Helaas na ca. 5 maanden dezelfde problemen. Heel snel met dat kreng naar de vuilstort gereden en ingeleverd bij de elektronica-afval. Ik heb mijn oude DeLonghi weer van stal gehaald. Wat een verademing.